Oppsummering og ting å huske

Se gjennom hva du har lært, og få de neste trinnene for å begynne som Superhost-ambassadør.
Av Airbnb 30. nov. 2023
Leselengde 2 min
Oppdatert 30. nov. 2023

Ved å lese gjennom artiklene og videoene i denne opplæringen er du godt på vei til å hjelpe andre som Superhost-ambassadør. Her er en oppsummering av det vi har gått gjennom, med påminnelser om ting du må gjøre før vi kan koble deg med den første nye verten.

Slik fungerer programmet

  • Vi matcher deg med potensielle og nye verter basert på språk, beliggenhet og type utleiested.
  • Du svarer på spørsmålene deres og deler tips og Airbnb-ressurser.
  • Hver gang en ny vert du har hjulpet, fullfører det første oppholdet, får du en belønning.

Slik bruker du kontrollpanelet

  • Du administrerer samhandlinger med nye verter i kontrollpanelet.
  • Du kan organisere innboksen din ved hjelp av filtre og gruppere verter etter fremgangen deres.
  • Du kan sette deg til "Påkoblet" for å indikere at du er tilgjengelig umiddelbart, eller sette nye matcher på pause når du har nok folk å hjelpe.
  • Se denne videoen for å få en detaljert omvisning i kontrollpanelet for Superhost-ambassadører.

Slik får du kontakt med nye verter

  • Nye treff vises i kontrollpanelet.
  • Trykk på profilbildet til en person for å finne flere opplysninger og ta kontakt med vedkommende.
  • Det er enklere å ta første kontakt med planlagte meldinger, men det er lurt å tilpasse dem.
  • Du kan planlegge en Zoom-samtale ved hjelp av meldingsverktøyene i innboksen.
  • Følg med på utviklingen til nye verter i kontrollpanelet ditt og tilby hjelp etter behov.

Tips om å tilby effektiv hjelp

  • Nye verter setter pris på å høre fra deg innen 24 timer.
  • Hvis du velger innstillingen "Påkoblet", signaliserer du at du er tilgjengelig for å chatte – så vær klar til å delta.
  • Du kan utgjøre en stor forskjell ved å dele det du skulle ønske du hadde visst da du begynte som vertskap.
  • Kommunikasjonen går lettere når du bruker en vennlig tone i meldingene.
  • Hvis du er åpen for ulikheter mens du prøver å finne ut hva dere har til felles, kan det skape mer tillit.
  • Still spørsmål om hver persons vertsbehov og mål for å forstå hvordan du best kan hjelpe dem.
  • Overvei forskjellige måter å ta hånd om bekymringer på, og bidra til å fjerne hindringer basert på dine egne erfaringer.
  • Du kan alltid komme med forslag ut ifra egne erfaringer.
  • Du kan også tilby å gjennomgå nye annonser før de blir publisert.

Hvor du finner Airbnb-ressurser

Hva skjer videre?

Husk å gjennomgå dette:

Det var alt – du er offisielt en Superhost-ambassadør. Gratulerer med å ha fullført denne opplæringen og velkommen til programmet! Ikke nøl med å ta kontakt med fellesskapslederen eller kontakt ambassadors@airbnb.com hvis du lurer på noe.

Informasjonen i denne artikkelen kan ha blitt endret siden publiseringen.

Airbnb
30. nov. 2023
Var dette nyttig?