Fellesskapet får enklere refusjonsvilkår for opplevelser
Høydepunkter
Vi oppdaterer refusjonsvilkårene for opplevelsesgjester.
Gjester har nå 72 timer på seg til å rapportere problemer.
Vi vet at det er viktig for deg som opplevelsesvert å kunne tilby gjestene dine fantastisk gjestfrihet. Hvis gjester har hatt problemer med en opplevelse, enten på nett eller med fysisk oppmøte, har de tidligere kunnet be om refusjon når som helst etter at opplevelsen var over.
Vi forstår at det å ikke gi gjestene en tidsfrist for å rapportere problemer ikke er ideelt for verter. Derfor oppdaterer vi refusjonsvilkårene for opplevelsesgjester. Gjestene har nå 72 timer på seg etter en opplevelse til å sende en refusjonsforespørsel hvis det oppstod et problem.
Vi har også forenklet teksten i retningslinjene for å gjøre den tydeligere. Hovedinnholdet i vilkårene forblir det samme. De oppdaterte vilkårene gjelder for bestillinger fra og med 15. juli 2022.
Hvis du vil ha mer informasjon, kan du se gjennom 2022-oppdateringen vår.
Høydepunkter
Vi oppdaterer refusjonsvilkårene for opplevelsesgjester.
Gjester har nå 72 timer på seg til å rapportere problemer.