Forslag vises etter at du har skrevet inn søkeordene. Bruk opp- og nedpilene for å bla gjennom resultatene. Bruk enter til å velge. Hvis valget er en setning, blir denne setningen sendt til søkeruten. Hvis forslaget er en lenke, navigerer nettleseren til den siden.
Guide
Gjest

Refusjoner for kansellerte reservasjoner

Må du be om refusjon? Første steg er å sende melding til verten, slik at vedkommende kan finne en løsning. Hvis verten ikke kan fikse problemet, kan vedkommende tilby deg delvis refusjon gjennom løsningssenteret. Slik fungerer refusjon når ting ikke går etter planen.

Slik mottar du pengene

Trenger du å be om refusjon før eller etter en tur eller opplevelse? Først må du diskutere beløpet med verten i meldingstråden. Hvis verten samtykker, kan du gå til løsningssenteret for å be om penger. Hvis vedkommende ikke godtar beløpet innen 72 timer, kan du kontakte oss for å be om hjelp til å megle.

Be om refusjon
Slik kan du be om refusjon i løsningssenteret, uavhengig av beløp.

Refusjon for opplevelser
Finn informasjon om hva du må gjøre hvis du har et reiseproblem som hindrer deg i å fullføre en Airbnb-opplevelse.

Kansellering i løpet av oppholdet
Les om hvordan ombestillings- og refusjonsvilkårene fungerer, og hvordan de kan dekke tilfeller der utleiestedet eller fasilitetene ikke er som forventet.

Slik hjelper løsningssenteret deg
Les om hvordan du kan be om eller sende penger for ting relatert til Airbnb-turen din, i løsningssenteret.

Når mottar du pengene?

Gladmelding: Hvis du har rett på refusjon, får du den automatisk i løpet av ti dager. Muligens enda tidligere. Vi sender deg refusjonen så snart du har kansellert, men det kan ta banken eller kredittkortutstederen litt lengre tid å overføre pengene til deg. Det avhenger av hvordan du betalte, og hvor du bor.

Når mottar du refusjonen?
Finn ut når refusjonen kommer, og hvordan det kan ta lengre tid avhengig av betalingsmåten og regionen du bor i.

Automatiske refusjoner
Hvor og når finner du refusjonen hvis du har rett på refusjon?

Var denne artikkelen til hjelp?

Relaterte artikler

  • Gjest

    Be om en refusjon

    Forespørsler om refusjon av et beløp bør behandles gjennom løsningssenteret.
  • Gjest

    Kansellering under oppholdet

    Ombestillings- og refusjonsvilkårene våre for gjester kan bidra til å dekke situasjoner der utleiestedet eller fasilitetene ikke er som forv…
  • Gjest

    Refusjoner for opplevelser

    Finn informasjon om hva du må gjøre hvis du har et reiseproblem som hindrer deg i å fullføre en Airbnb-opplevelse, og du ikke klarer å løse …
Få hjelp med reservasjonene, kontoen og mer.
Logg inn eller registrer deg