Forslag vises etter at du har skrevet inn søkeordene. Bruk opp- og nedpilene for å bla gjennom resultatene. Bruk enter til å velge. Hvis valget er en setning, blir denne setningen sendt til søkeruten. Hvis forslaget er en lenke, navigerer nettleseren til den siden.
Guide • Gjest

AirCover for gjester

Denne artikkelen har blitt oversatt automatisk.

Hver bestilling kommer med AirCover for gjester. Hvis det oppstår et alvorlig problem med Airbnb som verten ikke kan løse, hjelper vi deg med å finne et lignende sted, avhengig av tilgjengelighet til sammenlignbare priser. Hvis et lignende sted ikke er tilgjengelig, eller du foretrekker å ikke bestille på nytt, vil vi gi deg en full eller delvis refusjon.

Hvis noe dukker opp, er verten din beste kontaktperson. Det er sannsynlig at de kan fikse det. Du kan sende melding til verten direkte for å fortelle hva som skjer.

Vertskanselleringer

Hvis verten kansellerer før innsjekking, hjelper vi deg med å bli ombestilt. Teamet vårt kan hjelpe deg med å finne et lignende sted, med tanke på beliggenhet og fasiliteter, basert på tilgjengelighet til sammenlignbare priser. Hvis et lignende sted ikke er tilgjengelig eller du foretrekker å ikke bestille på nytt, vil vi gi deg full refusjon, inkludert tjenestegebyr.

Les mer om hva du kan forvente deg hvis verten kansellerer reservasjonen din.

Kan ikke sjekke inn

Når du har en bekreftet reservasjon, får du vertens e-post og telefonnummer i samtaletråden for turen. Hvis du ikke kommer inn på Airbnb ved ankomst og verten ikke svarer eller ikke kan løse problemet, hjelper vi deg med å finne et lignende sted, avhengig av tilgjengelighet til sammenlignbare priser. Hvis et lignende sted ikke er tilgjengelig eller du foretrekker å ikke bestille på nytt, vil vi gi deg full refusjon, inkludert tjenestegebyr.

Se hva du skal gjøre videre hvis du ikke kan komme i kontakt med verten din.

Unøyaktige utleiesteder

Hvis utleiestedet er betydelig annerledes enn annonsert, er verten din en god ressurs for å løse problemet. Hvis utleiestedet er vesentlig annerledes enn annonsert og verten ikke kan løse problemet, hjelper vi deg med å finne et lignende sted, avhengig av tilgjengelighet til sammenlignbare priser. Hvis et lignende sted ikke er tilgjengelig, eller du foretrekker å ikke bestille på nytt, vil vi gi deg en full eller delvis refusjon.

Døgnåpen sikkerhetslinje

Hvis du noen gang føler deg utrygg, er vi her for å hjelpe deg med å få prioritert tilgang til spesialutdannede sikkerhetsagenter som vil hjelpe deg med sikkerhetsproblemene dine eller direkte koble deg til lokale nødmyndigheter, dag som natt.

Trenger du å nå oss? Kontakt oss via telefon, e-post eller chat.

Slik fungerer AirCover for gjester

AirCover for gjester gir støtte for alvorlige problemer med bestillingen din (f.eks. Verten kansellerer reservasjonen din før innsjekking) eller under oppholdet ditt (f.eks. Oppvarmingen fungerer ikke om vinteren, utleiestedet har færre soverom enn oppført, det er en annen type hjem – et privat rom i stedet for et helt hjem, en stor annonsert fasilitet som et basseng eller kjøkken mangler), men det inkluderer ikke mer mindre ulemper, som en ødelagt brødrister.

Verten din er din beste kontaktperson å ta kontakt med hvis noe skulle skje. Du kan sende melding til verten direkte for å fortelle hva som skjer.

Hvis det oppstår et problem i løpet av oppholdet:

  1. Ta bilder eller videoer av problemet, hvis du kan.
  2. Kontakt verten din innen 72 timer etter å ha oppdaget problemet og beskriv problemet for dem for å se om de kan løse det.
  3. Hvis verten ikke kan løse problemet eller ikke svarer i det hele tatt, kan du kontakte oss så snart som mulig.
  4. Vi vil gjennomgå det, og hvis vi finner ut at det er et problem som støttes av AirCover for gjester, og du ønsker å forlate stedet, hjelper vi deg med å finne et lignende sted å bo, avhengig av tilgjengelighet til sammenlignbare priser. Hvis et lignende sted ikke er tilgjengelig, eller du foretrekker å ikke bestille på nytt, vil vi gi deg en full eller delvis refusjon.

AirCover for gjester er ikke en forsikringspolise. Den dekker ikke reiserelaterte problemer (for eksempel: Turen din er forsinket på grunn av en storm, bagasjen din blir skadet av transportøren din). Les mer her

Hvis dere er en vert, lær mer om AirCover for verter og nylige forbedringer vi har gjort.

Var denne artikkelen til hjelp?

Relaterte artikler

  • Veiledninger

    Få hjelp eller kontakt Airbnbs kundeservice

    De fleste verter og gjester kan raskt løse problemer på egen hånd. Finn måter å få den hjelpen du trenger før, under eller etter en tur.
  • Veiledninger • Gjest

    Hvis verten kansellerer reservasjonen

    Du får full refusjon hvis verten kansellerer reservasjonen. Hvis kanselleringen skjer 30 dager eller mindre før innsjekking, hjelper vi deg også med å bestille et lignende sted å bo til sammenlignbare priser, avhengig av tilgjengelighet.
  • Veiledninger • Gjest

    Hvis du har et problem i løpet av oppholdet ditt

    Hvis det skjer noe uventet i løpet av oppholdet, kan du sende en melding til verten for å diskutere mulige løsninger først. Vedkommende kan sannsynligvis hjelpe deg med å løse problemet. Hvis verten ikke kan hjelpe deg eller du vil be om refusjon, er vi her for å hjelpe deg.
Få hjelp med reservasjonene, kontoen og mer.
Logg inn eller registrer deg