Hver bestilling kommer med AirCover for gjester. Hvis det oppstår et alvorlig problem med Airbnb som verten ikke kan løse, hjelper vi deg med å finne et lignende sted, avhengig av tilgjengelighet til sammenlignbare priser. Hvis et lignende sted ikke er tilgjengelig, eller du foretrekker å ikke bestille på nytt, vil vi gi deg en full eller delvis refusjon.
Hvis noe dukker opp, er verten din beste kontaktperson. Det er sannsynlig at de kan fikse det. Du kan sende melding til verten direkte for å fortelle hva som skjer.
Hvis verten kansellerer før innsjekking, hjelper vi deg med å bli ombestilt. Teamet vårt kan hjelpe deg med å finne et lignende sted, med tanke på beliggenhet og fasiliteter, basert på tilgjengelighet til sammenlignbare priser. Hvis et lignende sted ikke er tilgjengelig eller du foretrekker å ikke bestille på nytt, vil vi gi deg full refusjon, inkludert tjenestegebyr.
Les mer om hva du kan forvente deg hvis verten kansellerer reservasjonen din.
Når du har en bekreftet reservasjon, får du vertens e-post og telefonnummer i samtaletråden for turen. Hvis du ikke kommer inn på Airbnb ved ankomst og verten ikke svarer eller ikke kan løse problemet, hjelper vi deg med å finne et lignende sted, avhengig av tilgjengelighet til sammenlignbare priser. Hvis et lignende sted ikke er tilgjengelig eller du foretrekker å ikke bestille på nytt, vil vi gi deg full refusjon, inkludert tjenestegebyr.
Se hva du skal gjøre videre hvis du ikke kan komme i kontakt med verten din.
Hvis utleiestedet er betydelig annerledes enn annonsert, er verten din en god ressurs for å løse problemet. Hvis utleiestedet er vesentlig annerledes enn annonsert og verten ikke kan løse problemet, hjelper vi deg med å finne et lignende sted, avhengig av tilgjengelighet til sammenlignbare priser. Hvis et lignende sted ikke er tilgjengelig, eller du foretrekker å ikke bestille på nytt, vil vi gi deg en full eller delvis refusjon.
Hvis du noen gang føler deg utrygg, er vi her for å hjelpe deg med å få prioritert tilgang til spesialutdannede sikkerhetsagenter som vil hjelpe deg med sikkerhetsproblemene dine eller direkte koble deg til lokale nødmyndigheter, dag som natt.
Trenger du å nå oss? Kontakt oss via telefon, e-post eller chat.
AirCover for gjester gir støtte for alvorlige problemer med bestillingen din (f.eks. Verten kansellerer reservasjonen din før innsjekking) eller under oppholdet ditt (f.eks. Oppvarmingen fungerer ikke om vinteren, utleiestedet har færre soverom enn oppført, det er en annen type hjem – et privat rom i stedet for et helt hjem, en stor annonsert fasilitet som et basseng eller kjøkken mangler), men det inkluderer ikke mer mindre ulemper, som en ødelagt brødrister.
Verten din er din beste kontaktperson å ta kontakt med hvis noe skulle skje. Du kan sende melding til verten direkte for å fortelle hva som skjer.
Hvis det oppstår et problem i løpet av oppholdet:
AirCover for gjester er ikke en forsikringspolise. Den dekker ikke reiserelaterte problemer (for eksempel: Turen din er forsinket på grunn av en storm, bagasjen din blir skadet av transportøren din). Les mer her.
Hvis dere er en vert, lær mer om AirCover for verter og nylige forbedringer vi har gjort.