Det verter trenger å vite om Airbnbs kunngjøring

Vi har innført mer enn 100 endringer, alt fra en ny startside for verter til en raskere innboks.
Av Airbnb 24. mai 2021
Video på 26 min
Oppdatert 25. mai 2021

Høydepunkter

  • Vi tror vi står overfor store endringer i reiselivet, og vi ønsker å hjelpe deg med forberedelsene.

  • Vi kunngjorde en omfattende oppgradering av appen, nettstedet, vilkår med mer.

  • Endringene inkluderer forbedret kundeservice, bedre meldingsverktøy og en automatisert ankomstguide for gjester.

Etter hvert som mange steder rundt om i verden begynner å åpne igjen, forventer vi den største oppgangen i reiser på et århundre. For å hjelpe deg med å forberede deg presenterte Airbnbs administrerende direktør Brian Chesky en ny rapport om trendene som kommer til å forme fremtidens reiseliv.

Han fortalte også om over 100 nye verktøy, funksjoner og oppgraderinger på Airbnb, som hjelper verter i hele verden å dra nytte av denne unike muligheten. Ta en titt på videoen ovenfor for å se kunngjøringen fra Brian med mer informasjon.

Det gjennomgående temaet for alle disse endringene er å gjøre ting enklere:

  • Enklere for gjester å bli inspirert, finne det perfekte utleiestedet og bestille raskt med nye funksjoner som fleksible reisemål og fleksible datoer.
  • Enklere for nye verter å komme i gang med et par enkle trinn gjennom forbedret kundeservice og nyttige ressurser.
  • Og viktigst av alt, etter et år da det å være vertskap har vært vanskeligere enn noensinne, enklere for verter å administrere de daglige oppgavene, glede gjestene og trives på Airbnb.

Les mer om noen av de viktigste endringene

Nå som mange verter forbereder seg på økt etterspørsel etter reiser, ønsket vi å gjøre verktøy og funksjoner kraftigere, mer intuitive og enklere å bruke. Her er noen av de spennende forbedringene vi har gjennomført:

Appen og nettstedet har blitt mer intuitive og konsekvente
For å gjøre det enklere å finne det du trenger har vi endret noen av de viktigste navigasjonsknappene i Airbnb-appen og på -nettstedet. Etter å ha mottatt mange tilbakemeldinger fra verter om dette emnet har vi nå det samme brukergrensesnittet på appen og nettstedet, slik at du ser de samme knappene og fanene uansett hvilken enhet du bruker.

Finn ut hva som er endret

I dag-fanen er den nye startsiden for verter
Som en del av denne oppdateringen har vi også lagt til en helt ny startside for vertene, den heter "I dag". I dag-fanen viser de viktigste oppgavene, varslene og oppdateringene på ett sted, og gjør det lettere å administrere de daglige oppgavene du har som vert fra ett skjermbilde.

Tidligere har verter fortalt oss at det tok for lang tid å finne det de hadde bruk for. Med I dag-fanen er det én skjerm, tilgjengelig fra alle enheter, som du raskt og enkelt kan kontrollere for å holde styr på reservasjoner, forespørsler, henvendelser, nyheter og varsler.

Les mer om den nye startsiden

En bedre og raskere innboks
Alle gode verter vet at et femstjerners opphold begynner med god kommunikasjon med gjestene. Innboksen er en avgjørende del av vertsverktøykassen, og vi har lansert noen viktige oppdateringer for å gjøre den bedre.

Den nye innboksen er opptil ti ganger raskere og inneholder nøkkelfunksjoner som søk og filtre, slik at du raskt kan finne viktige meldinger. For å hjelpe deg med å automatisere og forenkle vertsrutinen har vi også lagt til tidsbesparende verktøy som planlagte meldinger og hurtigsvar.

Finn ut mer om disse oppdateringene

Nye, automatiserte velkomstguider for gjester
Innsjekkingen kan være det avgjørende øyeblikket i alle reservasjoner. Vi har mottatt tilbakemeldinger fra verter om at det kan være kjedelig og tidkrevende å administrere innsjekkinger.

Denne måneden lanserer vi et nytt verktøy som automatisk plasserer den viktigste innsjekkingsinformasjonen for hver reservasjon øverst i fanen Turer 48 timer før innsjekking.

Ta en titt på den nye ankomstguiden og gjør klar din

Forbedrede kundeservicetjenester
Airbnbs kundeserviceverktøy og -representanter er grunnvollen i forholdet vi har til vertene. For å kunne hjelpe dere bedre har vi utbedret kundeservicepraksisen basert på tilbakemeldinger fra dere.

Dette omfatter mer enn dobbelt så mange kundeservicerepresentanter siden samme tid i fjor, prioritering av empati i all kommunikasjonen i hjelpesenteret, og å gjøre retningslinjene våre mer tydelige og konsekvente. Vi jobber også med å tilby egen kundeservice for Superhoster, med oppstart i Nord-Amerika 30. september 2021, og lansering globalt i løpet av 2021.

Finn ut mer om den oppgraderte kundeservicen

Disse endringene er bare noen få av over 100 forbedringer vi presenterer denne måneden. Vi oppfordrer deg til å ta en titt på hele listen over oppgraderinger, prøve de nye verktøyene og funksjonene og gi oss tilbakemelding om hvordan vi kan fortsette å forbedre oss.
Informasjonen i denne artikkelen kan ha blitt endret siden publiseringen.

Høydepunkter

  • Vi tror vi står overfor store endringer i reiselivet, og vi ønsker å hjelpe deg med forberedelsene.

  • Vi kunngjorde en omfattende oppgradering av appen, nettstedet, vilkår med mer.

  • Endringene inkluderer forbedret kundeservice, bedre meldingsverktøy og en automatisert ankomstguide for gjester.

Airbnb
24. mai 2021
Var dette nyttig?