Svar på eller bestrid en anmeldelse
Ærlige anmeldelser hjelper verter og gjester med å utvikle seg og finne ut hva som fungerer i fremtiden. Men noen ganger kan du få en anmeldelse du er uenig i. Her er noen alternativer til hva du kan gjøre, hvis det skjer.
Svar på en nylig anmeldelse
Du kan legge ut et offentlig svar på en anmeldelse som noen har skrevet om deg.
- Klikk på Profil > Anmeldelser.
- Klikk på Anmeldelser om deg.
- Gå til anmeldelsen du vil svare på, og klikk på Skriv et offentlig svar.
- Skriv svaret og klikk på Send.
Du må logge inn på kontoen din via en nettleser (ikke bruke Airbnb-appen) for å svare på en anmeldelse.
Du må logge inn på kontoen din via en nettleser (ikke bruke Airbnb-appen) for å svare på en anmeldelse.
- Trykk på Profil > Anmeldelser.
- Trykk på Anmeldelser om deg.
- Gå til anmeldelsen du vil svare på, og trykk på Skriv et offentlig svar.
- Skriv svaret og trykk på Send.
Svaret ditt blir lagt ut umiddelbart, og du kan ikke redigere det etterpå. Ta deg derfor god tid og tenk over hva du vil si.
Bestrid en anmeldelse
Selv om du ikke kan fjerne en anmeldelse, kan du rapportere den hvis du mener den er i strid med retningslinjene for anmeldelser. Du må gjerne svare med mer informasjon eller gi ditt eget syn på saken, så lenge du også følger retningslinjene for anmeldelser.
Relaterte artikler
- Gjest
Airbnbs retningslinjer for anmeldelser
Retningslinjene våre bidrar til å sikre nyttige, informative og nøyaktige anmeldelser for gjester og verter. - Gjest
Anmeldelsene dine fra verter
Anmeldelser fra tidligere verter gir andre et inntrykk av hva de kan forvente seg. Finn ut hva anmeldelser inneholder, og hvem som kan lese … - Gjest
Anmeldelser av verter og gjester for opphold
Fellesskapet vårt er avhengig av ærlige, oppriktige anmeldelser. Verter og gjester skriver anmeldelser når oppholdet er over. Her finner du …