Hvis reservasjonen din kunne ikke fullføres
Hvis du får en melding om at reservasjonen ikke kunne fullføres når du bestiller et sted å bo, er det et par ting du bør se gjennom. Fortsett å lese for å se noen av de vanligste grunnene til at gjester ikke kan bestille en reservasjon.
Identitetsbekreftelse
Vanligvis bekrefter vi identiteten din som en del av bestillingsprosessen, men hvis det har oppstått et problem, kan det hende vi har tatt kontakt med deg for å få mer informasjon. Les artikkelen om identitetsbekreftelse for å få tips.
Festforebygging
Noen ganger blir opplysninger om en reservasjon flagget av den automatiserte risikovurderingen vi bruker for å forhindre fester. Se gjennom informasjonen om risikovurdering av reservasjoner for å finne ut mer.
Betalingsproblemer
Det er mange grunner til at en betalingsmåte kan hindre deg i å fullføre en reservasjon, som utløpte kredittkort eller utilstrekkelige midler. Se feilsøkingstips for betalingsmåter hvis du ikke er sikker på hva som er galt.
Utleiestedets tilgjengelighet
Hvis du ikke får til å bestille, kan du dobbeltsjekke at datoene du ønsker, er tilgjengelige. Du kan også sende meldinger til verten ved å klikke eller trykke på Kontakt verten i annonsen. Verten kan ha noen krav som forespørselen din ikke oppfyller, f.eks. et minimum antall netter.
Får du fortsatt ikke bestilt reservasjonen din? Kontakt oss for å få mer hjelp.
Relaterte artikler
- Veiledninger•Gjest
Identitetsbekreftelse på Airbnb
Tillit er fundamentet i Airbnbs fellesskap, hvor millioner av mennesker over hele verden stoler på hverandre når de reiser eller er vertskap… - Fellesskapets retningslinjer•Gjest
Slik vurderer Airbnb for potensiell festrisiko
Når Airbnb-brukere forsøker å reservere på Airbnb, gjennomfører vi en risikovurdering for å avgjøre om reservasjonen medfører noen risikoer,…